1 December

Mmmm äntligen december! Då kan man börja göra lite julfint här hemma. Fast först måste det städas, typsikt. Jag är så ivrig att jag bara vill fram med julpyntet utan att städa först men det blir nog mycket finare om jag städar först.

Virkas görs det här hemma också. Lite beställningar, julklappar och lite till mej själv. Har virkat en så himla fin julklapp och jag vill bara visa upp den för alla men det går ju inte. Får vänta tills efter jul :)

Bloggdesignen ska ändras också. Åtminstone bannern, känner att det inte matchar så bra med den jag nu när det är vinter. Och inte har jag fixat så det går att kommentera än heller, så det ska också göras.

Men nu skiner solen ute så jag ska nog klä på mej och gå ut en sväng. Och skjuta upp städningen ytterligare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0