27 Oktober

Ja nu var det ett tag sedan det hände något här. Energin har inte varit på topp på sistone.
En gammal släkting dog förra veckan och sedan dess har det varit mycket andlig aktivitet här hemma. Smekning över armen, ljud, rörelser, lukter, konstiga smaker och hela balletten. Men jag känner mej stolt över att jag kan hålla mej så lugn, ja förrutom när äggklockan börja plinga mitt i natten då vela jag inte vara kvar längre :P.
Men nu är det lugnt här hemma. Väldigt lugnt! Och skönt!
Har fått tillbaka min energi igen.

Idag har jag varit på starta eget företag föreläsning hos arbetsförmedlingen. Ska på fördjupning imån och på måndag börjar en 6 veckors kurs.
Haha ja det var inte alls vad jag planerat, hade ju bara tänkt ha ett lite hobbyföretag just nu men får väl se om det här med mössorna kan bli "på riktigt". Om inte kommer jag troligtvis starta eget senare i livet så kursen kommer att komma till nytta i vilket fall :)

Nu ska jag äta majssoppa och Berglunds bröd! Mmmm :D
Kommer lägga upp ett till inlägg med virkade örhängen senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0