Hej!

Oj vet nog inte riktigt vad jag ska skriva. Hade nog aldrig riktigt tänkt att jag skulle skaffa en blogg. Men nu när jag ska börja sälja mina mösson och ev örhängen med mera så tänkte jag att det nog kunde vara en bra idé. Självklart kommer jag skriva om lite annat än bara mössor men tro inte jag tänker vara den som måste uppdatera varje dag och be om urselt när bloggen inte uppdateras ;)
Funderingar på att börja sälja mina mössor har jag haft i 2 år nu men har inte blivit till. Men så vart jag nekad soc och dom knappt 3000 spänn man får av arbetsförmedlingen räcker knappt till hyran. Så något måste alltså göras för att få lite mer pengar i fickan. Visst kan jag överklaga soc och visst kan jag söka igen nästa månad men ärligt talat skulle det kännas så mycket bättre att göra något för mina pengar. Så mössor it is!
Då miljö är väldigt viktigt för mej virkar jag mössorna i ekologisk ull.

Favoritmössan! Ekologisk babyull och knapparna är loppisfynd.

Favoritmössan! Virkad i ekologisk babyull och knappar från loppis.

Mera bilder kommer senare.

Ja å lär ju säga att jag är rätt färsk på det här så designen och så ska ändras men jag vet inte hur man gör ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0