Långpromenad i finvädret

Var ju så himla fint väder idag så jag och Elof har varit ute i skogen på långpromenad. Gick förbi en fårhage och då kom de fram ett får som vela gosa med oss. Vet inte om det kan ha varit ett gammalt flasklamm eller nåt sådant för den var verkligen så himla gosig och tyckte det var jättemysigt när jag och Elof satt där på huk och bara klappa. Vifta på lilla svansen gjorde det  med :)
Åh det skulle vara så mysigt med egna får. Och någon lama såklart ;). Så kan man göra egen ull och veta att fåren verkligen har det bra.

Ja jag är ju inte den som orkar ta med mej kamera och fota vart jag än går, och nu har jag ju faktiskt inte ens en kamera nåmer. Så istället så tänkte jag lägga upp lite bilder som Elof tog för 2 veckor sedan på våran 2 års dag då vi var ute på promenad.

 

 

 

Nu ska jag ut i köket och hjälpa Elof baka wienerbröd sen ska det virkas lite ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0