Trasig kamera

Jaa och nu hade jag egentligen tänkt att berätta om våran svamp som vi plockade igår och lägga upp lite bilder. Men så blir det inte. Nämligen så att min kära katt Oliver kan väsnas en hel del på mornarna när han är hungrig bara för att väcka oss. Och då brukar han dra ner allt han kommer åt som ligger på bordet så det dunsar i govlet. Efter som jag vet att han gör det så om kameran ligger på bordet så lägger jag alltid den mitt på bordet så inte kamerasnöret hänger ner för kanten och dinglar. Meeen i morse lyckades han ändå dra ner kameran i golvet. Så nu när jag skulle lägga in våra svampbilder på datorn så gick det inte. Kameran startar men sen dör den på en gång. Får väl se om jag får igång den senare kanske.

Jag är inte så kär i min katt just nu.

Gärningsmannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0