Åre

Jag var till Åre nu i veckan. Skulle kolla på en praktikplats utanför Duved hos en kvinna som har islandshästar och håller på med turridning, healing och djurkommunikation. Jo det låter ju som det skulle passa mej som handen i handsken och hon bodde verkligen superfint och var väldigt trevlig och verka ha en bra filosofi men tyvärr är det ju inte säsong nu så det blir inte så mycket turridningar utan mest målning i stall och tvättning av hästsaker. Och det är väl inte riktigt det jag har tänkt mej, klart sånt också ingår i sysslorna men det ska inte enbart vara sånt. Så vi får se om hon känner att hon har tid att låta mej praktisera djurkommunikation och lära mej mer healing. Annars har jag en eventuell reservplan ;)
Förrutom att kolla på praktikplats fick jag ju hälsa på världens bästa Malin och så vart det lite pysselshopping också :)


Knappar, garn, örhängesstomme och krokar.
Så nu kan jag virka klart örhängen som ska säljas, sen ska det virkas handlesvärmare till Farmor som snart fyller år.




Mina nya mössa i ekoull. Spetsen är loppisfynd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0