Underbara vår!

Idag har jag och Elof tagit en tur till Gysinge och kollat på gästrike konst, och picknickat ute i finvädret. Hade på mig min egensydda tunika (eller vad det nu är) så tänkte passa på att fota den. Men varken fotografen eller modellen gjorde nå vidare jobb så det vart inte så många bra bilder :P
Så ni får nöja er med dessa bilder så kommer det mer vid något annat tillfälle.


Sydd av en gardin, spetsduk och spetsband, allting second hand :)







Elof är hemma på långt påsklov nu. Jättemysigt att ha honom hemma så länge, har blivit lite långpromenader och barfotapromenader i det superfina vårvädret och några kalas, gästrike konst, fina middagar och folköl i parken och häng på hedåsen och doppat fötterna har vi också hunnit med.
Nu är nästan alla gator sopade och longboardarna är framplockad så till veckan ska det nog hinna bli några åk. Ska nog bli fler barfotapromenader, virkas och jag är riktigt badsugen så jag hoppas vädret  håller i sig så vattnet blir varmt snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0