Fortsätt simma

Ni vet den där känslan man har precis innan man håller på att somna, när hela kroppen är totalt avslappnad och man kan inte rikgit fästa tankarna på något utan tankarna bara "flyger förbi". Och ibland kan man till och med börja drömma lite även fast man inte riktigt somnat (då man ibland varknar till med ett ryck för det känns som man faller). För mig kan det ibland bli rätt svårt att skilja dröm från verklighet när det blir så och människor som jag ser i drömmen kan jag nästan se på riktigt i ögonvrån och rösterna jag hör blir verkliga även dom även fast jag vet att dom bara finns i mitt huvud.
Inatt när jag skulle sova hamnade jag i ett sånt tillstånd och jag hörde en mansröst som sa (kommer inte ihåg exakt ordagrant) "du vet inte vart du är på väg, men fortsätt gå för du är på rätt väg".
Precis så känns det! Jag fortsätter gå, ett steg i taget.

Som Doris i Hitta Nemo säger "fortsätt simma, fortsätt simma" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0