Sitter i en katapult och väntar på avfärd

Det är inte ett steg i taget som gäller längre, det var en bra början men nu sitter jag i en katapult och väntar på avfärd.
Så känns det.
Det är lite finlir kvar men sen smäller det till och jag svingas iväg och har ingen aning om vart jag landar.
Jo för fan, det är läskigt! Jag har näst intill svindel emellanåt för jag är så nervös. Kallsvettig och illamående.
Men att kliva ur katapulten och vara kvar där jag är nu finns inte med på kartan.
Det är dags nu. Och mestadels är det spännande som fan, jag är glad, magen är glad, magkänslan känns bra!

Andas!

Det där med fri vilja är nog bara en myt, en illusion.



"What if you thought of yourself as the greatest piece of art you´ve ever created - a masterpiece in the making?"

"The greater danger for most of us lies not in setting our aim to high and falling short, but in setting our aim too low, and achieving our mark"
- Michelangelo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0