24 januari

Tog bussen kl 06.45 från Skattungbyn i morse så jag hann hem i tid till mötet med min nya jobbcoach. Jo gissa om jag är trött. Det var bara direkt hem och slänga i sig lunch lite snabbt och sen iväg på möte. Och grinig som jag blir när jag inte får tillräckligt med sömn går jag iväg och förväntar mej en såndär trökig, fykantig, enkelspårig gubbe till coach. Men vad fel jag hade! Blir mött i väntrummet av en nästan 2 m lång karl som antagligen inte hunnit fylla 40 ens med ett stort brett leende och förutom lite jobbsnack vart det en hel del prat om NLP, healing, djurkommunikation och öppna kanaler m.m. Visade sig att vi hade en del gemensamt.

Vilken jävla tur jag har haft med coacher på sistone, först Annika på Miroi och nu Henrik som han heter.


Å Skattungbyn var jättemysigt. Man blir lite påmind om Åre med den fina utsikten och dessa jävla uppförsbackar, och såklart boendet med 5 pers i ett hus. Även fast alla i huset (och alla i hela byn för den delen) var jättetrevliga så känns det så jävla skönt att komma hem till min tysta lugna lägenhet och bara mysa med katten. Tråkigt att åka ifrån Elof bara men han kommer ju hem till helgen igen :).


Apropå 5 pers i ett hus, Malin fyller år idag så det ska ringa å grattas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0