Blivande ekohusbyggerska

Nu var det ett jävla tag sedan det bloggades något här, men jag har ju varken haft internet eller inspiration så.. Men ändå är det fortfarande några läsare som kikar in då och då det känns jätteroligt :)
Åh jag har nåt jätteroligt att berätta! Jag har fått stipendium för att gå kurser i olika ekobyggmetoder. Så nu i september kommer jag gå en kurs här hemma i lerhusbygge sen ska jag till Riga (Lettland) och gå en kurs i vasstak- och spåntaksbygge. Det kommer vara fler kurser i nästan 2 år framåt men jag har precis fått reda på detta så jag vet inga fler än.
Förhoppningsvis så kommer det bli mer bloggandes framöver för det skulle vara jättekul att få allt dokumenterat så man kan gå tillbaka och kolla och komma ihåg vad man lärt sig. Åtminstone för min del.
Ingen som har en kamera över? Vore ju ännu bättre om man kunde fotodokumentera :)
Förresten har varken min hotmail/msn eller facebook kvar eftersom dom blev hackad för ett tag sedan. Så är det någon som fortfarande har kvar mej som vän där får ni gärna ta bort mej.

Kommentarer
Postat av: SaraMay

Hittade just din blogg! Va kul att vi blir fler! Keep up the good work!

2011-12-31 @ 09:54:54
URL: http://36organicm2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0