10 januari



Har nyss varit till Statoil och hämtat ut paket för andra gången idag. Första gången för att hämta ut dom här långkalsongerna (dom röda) och undertröjan i ekologisk ull från Näva (www.ekotextil.se). Undertröjan är verkligen hur skön som helst, långkalsongerna har jag inte hunnit provat ordenligt för det är för varmt ute men eftersom det är samma kvalitet så misstänker jag att dom är lika sköna dom med ;). Var dessutom faktiskt det billigaste ullunderställen jag har hittat även fast alla andra ullunderställ jag hittat inte varit i eko ull. Det gillar jag, att ekologiskt är billigare än det som inte är det!



Sen det senaste paketet var från lush, bland annat en sån här fin Tisty Tosty badbomb. Jag har ju inget badkar men brukar köpa badbomber ändå och ha i lite i ett fotbad. Underbart!
Kanske blir att göra ett fotbad ikväll och kika på nån film med lite te och tända ljus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0