Glassmycke & handledsvärmare

Idag har jag varit hos mamma på lunch, hon fyllde år här i veckan men eftersom jag var i Skattungbyn då så passade vi på att fira henne lite idag istället.
Jag gav henne den här som jag glasfusat. Var tänkt att vara som ett hänge på ett halsband från början men vart nog lite väl stor så den kommer nog få hängas i ett fönster istället.
Och dom här handledsvärmarna som vägrar lägga sig åt rätt håll på bild :P
Sydda av ett par strumpbyxor och en tefärgad spets, allt second hand.
Jag har dock inte lärt mej att sy i trikåtyg riktigt än så det vart väl inte det bästa arbetet men tänkte att mamma ändå bara ska ha dom när hon ligger i sängen å läser på kvällarna :)

Jag har fått tillåtelse från fotografen nu att jag får använda hennes bilder från Riga så dom kommer, vet dock inte när för det är sånt himla jobb att vända på alla bilder i den här datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0