Skratt, svett å tårar

Nu är jag hemma från Riga igen (eller ja, jag kom hem igår). Det har varit mycket roligt och lärorikt samtidigt som läraren vi hade på workshopsen var så dålig att jag var på bristningsgränsen till utbrott minst en gång om dagen när vi hade workshop. Var dock ingen idé att få något utbrott då vi inte ens pratade samma språk så skulle han ju inte förstå någonting, så det var bara att bita ihop å skriva av sig allting i utvärderingen sista dagen istället.

Å här har ni en bild på den första kvinnan som någonsin deltagit i deras takbyggartävlingar ;)
Berättar mer om det sen.
Jag har massor med bilder men vet inte riktigt än vilka som ska få hamna här på bloggen. Vet inte riktigt vad ni som läser är intresserad av att se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0