Benvärmare mm

Tänkte att det kanske var på tiden att lägge ut lite av allting som skapades här innan jul, dock ligger det en hel del bilder på Elofs kamera som måste laddas innan jag kan lägga in dom på datorn så det blir lite nu och lite mer senare :)

Dom här benvärmarna gjorde jag till mamma i julklapp, supersköna i ull. Vart så kär i dom så vart tvungen å virka ett par till mej själv också, fast ett par vita.

 

 

 


 

Virkad på beställning i ekologisk ull.

 

 


 

Ibland är det väldigt bekvämt att pyssla med lite enklare saker än virkning, då vart det en pärlplattesnigel som skickades med snigelpost upp till Norrland :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Aaa :D Det var ju till mig! :D Satt och tittade på den nu, försöker passa in i en ram! Fy vad glad jag blev för den:) Vad duktig du är!:)

2011-03-17 @ 18:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0