Hej jag heter Sofia och jag är ljusarbetare

Tolka det hur ni vill ;)
Inspirationen flödar som en stark ström just nu och det är bara att flyta med. Det pysslas massor här hemma just nu och jag har massor av planer som ska genomföras. Det virkas spetsar, ritas bilder och tillverkas ljus och jag har så himla roligt! Så roligt och jag är så exalterad så jag är faktiskt lite skakis (kaffet har nog lite inverkan också :P).

Synd att jag inte har någon kamera (för den hade ju katten sönder så det är hos pappa på eventuell reparation) just nu så jag kan visa någonting, förhoppningsvis kommer Elof hem till helgen igen så då kan jag låna hans kamera och fota lite

Bjuder på en inspirationsbild istället från mayaboo.se


Ser ni vilka det är på bilden? :)

Kommentarer
Postat av: Sannie

Ska iväg som AU PAIR i USA, vad kan man köpa till en 11årig tjej, 8årig pojke och en 6årig flicka?! o__O

2011-03-08 @ 10:16:13
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0