Önskelista

Nu är det inte ens två veckor kvar tills jag fyller (lördag den 9 april, då bjuds det på kalas för nära å kära) så tänkte ta och skriva en liten önskelista :)
Och jag tänkte inte nöja mig med en önskelista heller utan jag skriver två! Den första med sånt jag verkligen behöver och den andra med sånt jag bara vill ha :D


Nödvändigt
  • Allra allra mest vill jag nog ha ett hus, torp eller trädkoja lite utåt skogen med massa åkrar runt om och gärna någon sjö i närheten. Jag vill också ha en del mark på gården och gärna ett stall eller åtminstone en lada.
  • En kappsäck full med pengar skulle ju inte heller sitta fel.
  • Jag behöver nya underkläder och tvål och ansiktsrengöring börjar ta slut här hemma så ett presentkort på Kappahl och Lush (å eftersom lushbutiken inte finns kvar här hemma så får man fixa sånt på deras hemsida lush.se) skulle sitta fint.
  • Presentkort på cykelbyggarn, jag måste byta hjul på åtminstone en av mina cyklar.
Vill ha!

  • Boken A Bit of Velvet and a Dash of Lace skriven av Robin Brown. Robin Brown som bland annat driver klädesmärket Magnolia Pearl (http://magnoliapearl.com) är en väldigt stor inspirationskälla för mig just nu. Vad jag vet finns boken bara på engelska och finns bland annat att köpa på bokus.com.
  • Biljetter till Peace & Love. Bob Dylan och M.I.A ska dit, då vill jag med!
  • Dessa skor vart jag förälskad i för snart 2 år sedan och jag kan inte glömma dom. Om jag någonsin ska ha ett par högklackade skor så ska jag ha dom här! Jag tycker att dom är så sjukt snygga och dessutom ska dom både vara sköna och miljövänliga. Finns att beställa på
http://www.shopping.com/Terra-Plana-Terra-Plana-Women-s-Dida-Sling-Back-Peep-Terra-Plana-Women-s/info

och http://www.bochica.co.uk/product_info.php?cPath=22_31&products_id=252

Jag har storlek 36 ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0