Flyttsvammel

"Ta bort det du inte behöver, rensa huvudet och börja om från noll"

Hittade citatet i ett utskick från IKEA här om dagen, tyckte de stämde så bra in på vad jag håller på med just nu så jag rev ut citatet och satte upp det på väggen, för att påminna mej själv om vad jag håller på med.
För det är inte så lätt att flytta och flyttpacka när jag är så himla ovetandes om vad som händer efter att jag flyttat ut härifrån. Å jag är fortfarande inställd på att flytta nu till månadsskiftet även fast jag inte vet om det är någon som tar över lägenheten efter mej eller om jag måste betala en månadshyra till?
Å jag vet inte riktigt vart jag ska?
Å om jag ska leva i en ryggsäck ett tag hur mycket ska jag packa i den? För hur länge kommer jag leva i ryggsäcken i så fall?
Jag vet inte om jag har plats för alla grejjer nånstans? Så jag håller på att rensar ut så mycket jag bara kan, möbler, saker, kläder. Men vart går gränsen för vad jag göra mej av med och vad jag bode behålla?
Å ja jag har massor att göra men vet inte i vilken ordning så istället blir det lätt att jag inte gör nånting, eller drar härifrån och gör någonting roligt istället. Å det är nog inte helt fel det heller men jääävlar vad jag kommer ha att göra sen. Haha!
Å det enda jag kan göra är att skratta åt hela situationen för jag har inte förstånd till annat. Eller är det så att det är det som är förstånd, att inte oroa sig i onödan?
Det handlar bara om TILLIT (HA vet ni vad tillit blir bakofram?)

Är det någon som har lust att hjälpa mej bära lite på Tisdag? Jag bjuder på något att äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0